alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Маршрутом міської електрички


Можливо ви пам'ятаєте, що на воркшопі, присвяченому реконструкції площі перед залізничним вокзалом, обговорювалася ідея влаштування залізнично сполучення Рясне з центром Львова на час ремонту вул. Шевченка. Так ось робота в цьому напрямку триває і вчора працівники управління транспорту, Львівської залізниці та Інституту просторового розвитку проїхалися її можливим маршрутом.

2. В очікуванні дрезини на пероні головного вокзалу. Поки чекали, говорили про варіанти співфінансування проекту, можливі пасажиропотоки та нюанси, які потрібно врахувати при підготовці. Моделювання показує, що при перекритій на ремонт вул. Шевченка та вартості проїзду 4 грн. пасажиропотік має становити близько 2 тис. пасажирів на день у кожну сторону. Для того, щоби зробити такий тариф, має бути дофінансування зі сторони міста.


3. З рухомого складу це наразі могли би бути двосекційні рейкові автобуси PESA. Вони є привабливими, але їхня пасажиромісткість для очікуваного навантаження є дуже впритик.


4. Інший варіант - до потрібного часу залізничники можуть модернізувати пару своїх дизелів ДР1Б до приблизно такого стану. Вони можуть бути трьохвагонними і при потребі їх, на відміну від ПЕСИ, можна видовжувати. З точки зори екології у довгостроковій перспективі, звісно, краще електричка, але наразі вільних електричок залізниця не має.


5. Ще приклад модернізованого дизеля з Вікіпедії.


6. Але поки їхали на ось такій дрезині, яку залізничники називають Ася.


7. 10:24 - рушили із залізничного вокзалу. Дрезина в русі трясеться та підстрибує, ніби старий ПАЗік на сільській дорозі.


8. 10:34 - доїхали до зупинки біля палацу культури ім. Гната Хоткевича на перетині з проспектом Чорновола. Вона є найближчою до центру міста, але недолік в тому, що вона знаходиться просто на завантаженому перегоні.


9. Зупинка зараз виглядає так.


10.


11. 10:37 - доїхали до станції Підзамче та вертаємося назад.


12.


13. Зустрічний товарняк.


14.


15. Їдемо в сторону Рясне.


16. 10:51 - доїхали до зупинки Батарівка поряд з Рясне-1. Тобто дорога від Підзамче дуже скромним темпом зайняла 14 хвилин.


17. Говорили про те, що облаштуванням самих перонів мала би займалися залізниця, а вже підходи до них повинно готувати місто.


18. 10:58 - приїхали на зупинку між Рясне-1 та Рясне-2. Дорога від Підзамче тривала 21 хвилину.

19. Подискутували про те, як облаштувати багатостраждальний перехід в сторону Рясне-2.


20.


21. Далі поїхали через Рудно.


22. 11:28 - зробивши коло довкола міста, повернулися на вокзал. Наразі зійшлися на тому, що місто має дати залізничникам години, у які мав би рушати міський потяг і вони перевірять, наскільки можливо досягнути такого графіку з врахуванням руху всіх пасажирських та вантажних потягів. Якщо графік буде можливим, далі можна буде детальніше пропрацьовувати технічну та фінансову сторону.


Дивіться також:

Друга зустріч щодо площі Двірцевої


Довга дорога до Рясне-2




Tags: залізниця, львів, транспорт
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 16 comments