alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Скорочений маршрут


Свого часу, коли сихівська трамвайна лінія ще тільки проектувалася, я опинився серед активістів, яким показали проект і дали можливість висловити до нього свої зауваження. Тоді під час зустрічей у Львівавтодорі кожна ідея проходила крізь непросте протистояння між "це буде незручно" та "ДБН такого не дозволяє". Мало які пропозиції в результаті врахували, але одна з них таки дійшла до реалізації і тепер на практиці приносить користь Львівелектротрансу та його пасажирам. Мова про розворотне кільце біля Академії Мистецтв.

2. Для початку невеликий неліричний відступ. Ось на фото вулиця Франка із щойно заміненими рейками на повороті. Останнім часом ЛЕТ почав значно активніше, ніж колись, замінювати зношені колії невеликими частинами, перекриваючи для цього рух буквально на кілька днів. Звісно, це чудово і цей факт може тільки тішити.


3. Але, з іншого боку, під час ремонту частина маршрутів перестає курсувати і це, нехай і на кілька днів, але приносить пасажирам незручності. На недіючій кінцевій висять оголошення.


4. А тепер повернімося до нашого кільця. Роками на ньому була кінцева трамвая №4, який приїжджав зі сторони центру міста та робив розворот. Проект будівництва сихівської лінії передбачав будівництво нового трохи більшого кільця та приєднання до нього колій зі сторони Сихова. Дорогою до центру трамваї мали мати лише одну можливість - продовжувати рух прямо. Однією з наших пропозицій було зробити кільце повним та додати можливість повороту назад в сторону Сихова (позначено червоним). Це дало би можливість при необхідності організовувати сполучення з Сиховом за скороченим маршрутом - від Академії Мистецтв, а не припиняти рух повністю. З корисністю такої можливості всі погодилися практично одноголосно, правку додали до проекту та реалізували.


5. І ось цей день настав. Трамвай вісімка не може доїхати до кінцевої на площі Соборній, але при цьому працює за скороченим маршрутом, висаджуюччи пасажирів біля Академії Мистецтв.


6. Один з пасажирів голосно обурювався, що трамвай не їде на звичну кінцеву. Казав, що не чув про це оголошень у салоні. Відсутність оголошень це, звісно, не є добре, але ж трамвай міг би взагалі не ходити. А так за пару днів вагони можуть зробити 200-300 рейсів та перевезти кількадесят тисяч пасажирів.


7. Негатив - водії висаджують пасажтрів прямо на повороті у непристосованому для цього місці. Пасажирам доводиться стрибати, водіям не видно, що відбувається на задніх дверях, для водіїв авто така висадка також може стати неприємним сюрпризом. Все-таки краще висаджувати пасажирів на зупинці, до якої буквально 20 метрів.


8. Щоправда, з зупинкою є проблемка. Її розрахували на прийом трамваїв, що приїжджають із центру і ті, що виїжджають з кільця, опиняються трохи далі та частково заїжджають за турнікет.


9. Виходить ось така картина. Звісно, це нікуди не годиться.


10. Але для виправлення ситуації достатньо забрати 5 турнікетних секцій - якраз до дощоприймача. Це якщо брати у розрахунок довжину трьохсекційних Електронів. Якщо на вісімці колись з'являться довші вагони, то під них треба буде забрати трохи більше. Звісно, бувають всякі бюрократичні заморочки, але загалом це не мало би бути такою вже непідйомною задачею.


11. Тут є резервне місце для ще одного павільйона.


12. Звісно, в сихівської лінії купа недоліків, але все одно тішить, що свого часу вдалося колективно переконати облаштувати цей поворот та те, що він тепер регулярно використовується.





Tags: львів, трамвай
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 3 comments