alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Встановлення болардів


Тим часом в кількох метрах від львівського Євромайдану на вул. Беринди триває встановлення болардів. Це такі висувні стовпці, які мають пропускати до пішохідної зони трамваї, комунальний транспорт та екстренні служби і закривати дорогу всім іншим. Це вдень. Вночі вони мають ховаютися в землю та відкривати доступ в пішохідну зону.





Ось так вони мали б працювати -


UPD. Коментар Олега Шміда стосовно причин розміщення болардів в глибині вулиці:

Три причини:

1. У цьому місці, є легенький поворот рейок, і там встановлено вужчі плити під колією -- 75 см, 1,5 м і 3 м. У цих плитах арматура зроблена не під напруженням. Тобто, механічне втручання в конструкцію плити є некритичним. На рівних ділянках стоять 6-метрові плити, які армовані під напруженням. Механічне втручання в структуру цих плит призведе до втрати ними своїх властивостей. На початку Беринди стоять саме 6-метрові плити.

2. Якщо боллард буде на початку Беринди, то проспект Свободи перекриють машини, яким "нада" в Старе місто. Їх водії будуть довго з'ясовувати стосунки з переговорним пристроєм, і на проспекті Свободи почнеться Армаґедон.

3. З тих ж причин доцільно було б дати трамваєві такий простір, щоб він заховався у вуличці. Раптом, вирубиться світло і боллард треба буде опускати механічним ключем.?

P.S. Немає ніякого сенсу ставити боллард на початку вулиці, оскільки все одно, коли по Беринди буде ходити трамвай, там не буде місця для паркування. Хіба що на тротуарі, зайнявши весь його простір. Але це вже треба бути супернаглим. Історично там на тротуарах не паркувалися. Якщо це станеться, треба буде ставити стовпчики.




Tags: львів, транспорт, інфраструктура
Subscribe
Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 7 comments