alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Знести не можна посунути


Колись я вже викладав креслення проекту будівництва трамвайної колії на Сихів, на шляху якого було кілька проблемних місць, зокрема це на вул. Стуса, де є кілька особняків, які спочатку хотіли викупити та знести. Але не всі мешканці з цим погодилися (що можна зрозуміти) і це, очевидно, стало причиною правки - загальна ширина проїзної частини в цьому місці звужується, а автомобільна дорога суміщається з трамвайною колією. Таке рішення обіцяє регулярні аварійні ситуації і особливо дивно виглядає, якщо подивитися на нинішній вигляд вулиці.
Праворуч на скріншоті з гуглопанорами бачимо ті самі приватні будинки, а ліворуч - чималенький пустир. Здавалося б - чому не можна посунути дорогу в його сторону? Але виявляється, що цю ділянку вже продали під будівництво багатоквартирного житлового будинку, який ще навіть не починали будувати, але посунути саме його на суспільно-необхідні кілька метрів чомусь ніхто не хоче.


Можливо, дозвіл на цю ділянку дали раніше, ніж почали розробляти проект реконструкції вулиці і "хто перший встав, того і капці", але дивлюся я детальніший план ділянки та смутні сумніви терзають мене.

Як видно, запроектовані будинки стоять на пристойній віддалі від дороги, а між ними та дорогою передбачені паркомісця з дублюючим проїздом. Тобто виходить, що початково питання стояло так - зносьте свої халупи, ніщеброди, бо нам паркомісця потрібні. Я, звісно, розумію, що питання "А де я маю стати?" є одним з найважливіших питань сучасності, але ж не настільки, щоби заради 30 паркомісць жертувати пропускною здатністю та безпекою руху на одній з найважливіших транспортних артерій міста. Все-таки реконструкція буде робитися один раз, а користуватимуться потім цією вулицею роками тисячі людей. І всі вони відчуватимуть незручності через це звуження. По-моєму це якось не правильно.


До речі цікаво, а підземний паркінг у цих проектованих будинках взагалі передбачений чи ні?



Tags: львів, паркогедон, транспорт, інфраструктура
Subscribe

  • Спільнокошт велопарковок

    Зараз розкажу вам про ще один актуальний спільнокошт. Якщо ви регулярно їздите містом на велосипеді, то мабуть стикалися із ситуацією, коли у…

  • Де краще робити виділенку - збоку чи по центру?

    Для того, щоби громадський транспорт їздив швидко та без перешкод, йому у багатьох випадках не обійтися без виділених ліній. Але як саме ці лінії…

  • Збираємо на заміну платана

    Думаю, ви пам'ятаєте прекрасні платани, яки ми завдяки спільнокошту посадили на проспекті Чорновола. Торік крайнє від залізничного мосту дерево…

Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment