
Колись я вже викладав креслення проекту будівництва трамвайної колії на Сихів, на шляху якого було кілька проблемних місць, зокрема це на вул. Стуса, де є кілька особняків, які спочатку хотіли викупити та знести. Але не всі мешканці з цим погодилися (що можна зрозуміти) і це, очевидно, стало причиною правки - загальна ширина проїзної частини в цьому місці звужується, а автомобільна дорога суміщається з трамвайною колією. Таке рішення обіцяє регулярні аварійні ситуації і особливо дивно виглядає, якщо подивитися на нинішній вигляд вулиці.
Праворуч на скріншоті з гуглопанорами бачимо ті самі приватні будинки, а ліворуч - чималенький пустир. Здавалося б - чому не можна посунути дорогу в його сторону? Але виявляється, що цю ділянку вже продали під будівництво багатоквартирного житлового будинку, який ще навіть не починали будувати, але посунути саме його на суспільно-необхідні кілька метрів чомусь ніхто не хоче.
Можливо, дозвіл на цю ділянку дали раніше, ніж почали розробляти проект реконструкції вулиці і "хто перший встав, того і капці", але дивлюся я детальніший план ділянки та смутні сумніви терзають мене.
Як видно, запроектовані будинки стоять на пристойній віддалі від дороги, а між ними та дорогою передбачені паркомісця з дублюючим проїздом. Тобто виходить, що початково питання стояло так - зносьте свої халупи, ніщеброди, бо нам паркомісця потрібні. Я, звісно, розумію, що питання "А де я маю стати?" є одним з найважливіших питань сучасності, але ж не настільки, щоби заради 30 паркомісць жертувати пропускною здатністю та безпекою руху на одній з найважливіших транспортних артерій міста. Все-таки реконструкція буде робитися один раз, а користуватимуться потім цією вулицею роками тисячі людей. І всі вони відчуватимуть незручності через це звуження. По-моєму це якось не правильно.
До речі цікаво, а підземний паркінг у цих проектованих будинках взагалі передбачений чи ні?
Journal information