alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Аналіз та пропозиції щодо проекту реконструкції вул. Гайдамацької та Б. Хмельницького


Тиждень тому у Львівській міській раді відбулися слухання щодо проекту реконструкції вул. Гайдамацької та Б. Хмельницького, на яких співробітник Львівавтодору Ігор Могила висловив свої зауваження та пропозиції щодо розробленого в Києві проекту, який фактично консервує нинішній стан вулиці без жодних якісних змін її конфігурації. Роботи мають початися цього року і дуже хотілося б, щоби ця вулиця не повторила долі вул. Городоцької, до реконструкції якої виникло багато запитань. Далі - повний зміст презентації.

2.


3. Ділянка ремонту починається з повороту на вул. Гайдамацьку.


4. Так це місце виглядає зараз.


5. Кут Гайдамацької та Б. Хмельницького з доволі небезпечним пішохідним переходом прямо за поворотом.


6.


7. ділянка біля станції Підзамче.


8. Перехрестя тут досить широкі і перетинати їх пішоходам часто буває досить проблематично, бо доводиться крутити головою майжа на 360 градусів.


9.


10. Наступне перехрестя та специфічно встановлена нова зупинка.


11.


12. Як видно, новий проект залишає нинішнє становище - трамвайні рейки по центру, смуга руху біля тротуару, яка на практиці все одно буде запаркованою.


13. Остання частина проекту - перехрестя з вул. Опришківською, ремонт якого в кошторис планованого ремонту не входить, але проектант тим не менше чомусь його теж пропрацював.


14. Так ця ділянка виглядає зараз. Особисто в мене великий сумнів викликає правоповоротна смуга перед Опришківською, яка забирає чи не єдиний широкий тротуар на вулиці, підсуваючи вулицю впритул до будинку.


15. А тепер про підходи, якими керувалися у Львівавтодорі, виносячі свої зауваження до проекту. Пропонується зробити цю ділянку Б. Хмельницького зручнішою для пішоходів, пасажирів громадського транспорту, заспокоїти рух та облаштувати паркувальні місця. Наприклад, розширити тротуари в місцях пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту, щоби забезпечити до нього безпечний доступ пасажирів та достатньо місця для зупиночного павільйону. В кишенях, що утворюються, можуть паркувати свої автомобілі мешканці вулиці.


16. Там, де можливо, зробити припідняті пішохідні переходи.


17. Використання простору складних перехресть для організації пішохідних територій.


18.


19.


20. А тепер щодо пропозицій по змінах. Зміщення пішохідного переходу, відмова від монтажу парканів вздовж тротуарів. Я би ще додав кілька дерев (зараз там є пеньки від старих).


21. Розширення тротуару біля переходу чи перенесення трамвайних колій ближче до тротуару. Відмова від встановлення знаку "зупинка заборонена".


22. Розширення тротуарів біля перехресть, виступаючі зупинки громадського транспорту.


23. Тут аналогічно.


24.


25. Розширення тротуарів біля перехрестя (бо нинішній проект передбачає тротуари шириною аж в цілий метр, а це явно замало)


26. Отже.


27.


28. Фото varlamov.ru, до речі.


29.


30. Ось такі зауваження. Можете висловити і свої думки з цього приводу.





Tags: вулиця, львів, ремонт, інфраструктура
Subscribe
Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 14 comments