alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Залізнична логіка


Невелика новина щодо облаштування пішохідного переходу через залізничні колії на шляху з Рясне-1 до Рясне-2. Останні два тижні раз на кілька днів спілкувався з кимось з залізничників, які отримали звернення щодо цього та почали його футболити опрацьовувати. Після роз'яснення ситуації кожен додзвонювач обов'язково казав, що це не його компетенція і обіцяв скерувати лист куди треба. За кілька днів все повторювалося знову.
От і сьогодні була чергова така розмова. Сьогоднішній співрозмовник сказав, що для облаштування переходу обов'язково ставити семафор, а це "сотні тисяч гривень, яких ніде нема". А ще краще зробити тунель або міст, але це ще дорожче. Я почав пояснювати йому, що вся ідея полягає в тому, щоби зробити цей маршрут більш зручним та безпечним для великої кількості пішоходів, в т.ч. мам з візками та роверистів, які там вже фактично ходять і які ніколи не полізуть на міст чи в тунель. Зрештою не витримав та запитав - "Невже Україна зараз настільки багата, щоби викидати величезні гроші на дорогі рішення, якими ніхто не буде користуватися, тоді як можна зробити дешево та зручно?". На це залізничник несподівано вигукнув - "Боже, нарешті хоч хтось мене розуміє!" та почав виговорюватися, що вже давно намагається з цим щось зробити, але нічого тут не зміниш, бо порядок облаштування таких переходів прописаний аж самим кабміном - має бути семафор з датчиком за 800 м від нього, або тунель чи міст. Все інше - незаконно і кожен, хто під цим підпишеться, сяде після першого ж збитого потягом алкоголіка. "Може колись це і зміниться, але - не за нашого життя" - резюмував він.
Така от фігня. Може раптом хтось тут має номер Яценюка, того що Арсеній Петрович? А то без нього, схоже, тут не обійтись.

І до речі - як взагалі такі переходи в розвинених країнах облаштовані? Я ось, наприклад, знайшов цілу підбірку фото та відео з прикладами залізничних колій просто по вулицях. Раджу переглянути - дуже цікаво.


Tags: залізниця, рясне
Subscribe

  • Гаряча лінія на канікулах

    Деколи пробую уявити, що було би, якби деякі дописувачі Гарячої лінії міста Львова поїхали на відпочинок закордон, продовжуючи при цьому писати…

  • Спільнокошт велопарковок

    Зараз розкажу вам про ще один актуальний спільнокошт. Якщо ви регулярно їздите містом на велосипеді, то мабуть стикалися із ситуацією, коли у…

  • Збираємо на заміну платана

    Думаю, ви пам'ятаєте прекрасні платани, яки ми завдяки спільнокошту посадили на проспекті Чорновола. Торік крайнє від залізничного мосту дерево…

Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 49 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →

  • Гаряча лінія на канікулах

    Деколи пробую уявити, що було би, якби деякі дописувачі Гарячої лінії міста Львова поїхали на відпочинок закордон, продовжуючи при цьому писати…

  • Спільнокошт велопарковок

    Зараз розкажу вам про ще один актуальний спільнокошт. Якщо ви регулярно їздите містом на велосипеді, то мабуть стикалися із ситуацією, коли у…

  • Збираємо на заміну платана

    Думаю, ви пам'ятаєте прекрасні платани, яки ми завдяки спільнокошту посадили на проспекті Чорновола. Торік крайнє від залізничного мосту дерево…