alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Трамвай на Сихів. Травневі фото


Давно не робив оглядів будівництва трамвайної лінії на Сихів. Сьогодні прогулянка вздовж всієї лінії, починаючи від майбутньої кінцевої на Санта-Барбарі аж до вул. Стуса. Фото зроблені трохи більше тижня тому.

1. Місце майбутнього розворотного кільця.


2.


3.


4. Якраз проїхав гугломобіль. Тепер я знаю, де шукати себе на гуглопанорамах :)


5. Роботи з мережами поряд з нинішньою кінцевою маршруток.


6. Основа для вкладання рейок.


7.


8.


9. Облаштування тимчасових пішохідних переходів.


10. Паралельно із вкладанням плит на стовпи кріплять кронштейни контактної мережі.


11. Раніше не дуже звертав увагу, що з цього місця на просп. Червоної Калини добре видно будівлю податкової.


12. Біля церкви облаштовують проміжне розворотне кільце.


13. Завдяки ньому можна буде запустити трамваї по вкороченому маршруту, якщо до того часу не вдасться вирішити питання з базаром Санта-Барбара.


14.


15. Відрізок від церкви Різдва до верхнього Шувару поки без плит.


16.


17. Наближаємося до Сихівського мосту.


18.


19.


20. На цьому відрізку вже вкладаються рейки.


21. Розглянемо їх детальніше.


22.


23.


24.


25. Поки трамваї не ходять, дехто вже використовує це місце, як велодоріжку :)


26.


27. Проміжок між рейками закладається бруківкою. Звісно, на її місці краще виглядала би трава, але наші суворі реалії внесли свої корективи, бо якщо трамвай поламається його треба буде тягнути КрАЗом. Хоча в цей же час в нас вже багато років працює лінія на вул. Кн. Ольги, де трава виросла сама собою і де поламані вагони при потребі буксирують іншим трамваєм без допомоги вантажівок.


28. Гумова прокладка під рейкою. В той же час, між рейкою та бруківкою гуми чомусь не передбачили.


29. Далі частина рейок покладена на бетонні плити BKV. Цікаво для чого таке разноманіття способів укладки рейок на одному відрізку?


30.


31.


32. Ці металеві каркаси потрібні для захисту місця зварювання рейок під час дощу.


33. Знову починається плитка. До речі ще одне питання - для чого у сірій плитці потрібні ці червоні вставки?


34. Одноразові горнятка знайшли несподіване використання.


35.


36. Наступний відрізок, де зараз ведуться роботи - на вул. Стуса неподалік парку Залізні води.


37. Тут поки працюють з мережами.


38. До вкладання рейок ще далеко.


39. Подекуди видніються залишки старої бруківки.


40. Місце з'яднання з відрізком, де ще 2008 року було прокладено перші метри сихівської колії.


41.


42. Роботи довкола старого розворотного кільця біля Академії мистецтв.


43.


44. Під час прокладання мереж помітно пошкодили корені кількох дерев, які після такого явно не проживуть довго.


45.


46.


47. Сюди має повертати трамвай, тому тут також знасли кілька дерев.


48. Щодо цих каштанів є питання. Вони зараз лишилися без значної частини коріння і з часом можуть загинути. Як гадаєте, можливо варто, поки вулиця і так перекопана, викорчувати їх, щоби висадити на їх місці нові дерева? Бо якщо вони засохнуть після завершення ремонту, видалення пнів може стати значно більшою проблемою.


49. Тут раніше була смуга кущів.


50. На цьому все. Дякую всім за увагу.


Дивіться також:

Грецьке бачення Сихова


Матеріали для ознайомлення (оновлений проект трамваю на Сихів, ч. 2)


Матеріали для ознайомлення (оновлений проект трамваю на Сихів)


Перший рік будівництва сихівського трамваю




Tags: будівництво, прогулянка, трамвай, інфраструктура
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 29 comments