
Нещодавно я писав про результати голосування за різні варіанти брендування громадського транспорту Львова. Цим результатам та особливо варіанту-переможцю тоді дісталося чимало критики як від громадськості, так і від працівників депо. Серед зауважень були занадто велика кількість білого кольору, мала кількість кольору на корму та передку, технічна складність нанесення косих смуг в районі вікон та складність компонування на новому транспорті з великою пощею вікон.
Отже, автори доопрацювали свій варіант з врахуванням всіх цих зауважень. Результат - у цьому пості.
1. Площа нанесення кольору на трамваї Татра збільшилася, межею нанесення кольору є злам на передку та кормі. Стрілки трансформувалися у клиновидний білий проміжок, що розділяє різні кольори пофарбування. По розміщенню стрілки є два підваріанти - або по центру колісного візка...

2. ...або з прив'язкою до краю та кута нахилу колісної арки.

3. Протилежний бік, початковий варіант.

4. Новий варіант.

5.

6. Початковий варіант на Електроні вкликав багато запитань. Неясність з прив'язкою стрілок до геометрії кузова, членування і так невисоких кузовних панелей коьором по висоті та необхідність нанесення смуг на скло, для кращої читабельності.

7. Доопрацьоване фарбування Електрона. Борти фарбуються повнісю у один колі по висоті, межа двох кльорів у вигляді тої самої білої стрілки. Варіант з повністю білим дахом.

8. Зелений дах, аналогічний заводському фарбуванню.

9. Тролейбус Електрон у доопрацьованій лівреї.

10. Автобус ЛАЗ.

11. Пропозиція іншого кольору передка для дизельного транспорту.

12. Початковий варіант на автобусі МАН.

13. Доопрацьований варіант.

14. Підваріант іншого кольору.

15. І наостанок суто в якості проби - маршрутка Богдан у початковому варіанті фарбування.

16. І у новому.

І що скажете? Стало краще чи ні? Коментуйте та не забудьте проголосувати.
Як краще?



Як краще?



Як краще?



Journal information