
До речі, зараз триває розробка змін до ДБН В.2.3-18:2007 «Трамвайні та тролейбусні лінії. Загальні вимоги до проектування» і в проекті змін серед іншого є такі рядки:

Вас у цьому формулюванні нічого не напрягає? Як на мене, воно є аж занадто неконкретним і лишає величезне поле для самодіяльності дорожників, бо і метрова відстань від перону до сходинки буде цілком відповідати вимогам - не підкопаєшся. Чому не встановити чіткі вимоги чи хоча би задати якісь межі, хоча би "від 5 до 8 см" чи щось подібне? Ось, до речі, думка начальника транспортного департаменту Ляйпцига стосовно цього:

Коротше кажучи, дуже важливо вплинути на те, щоби ці норми були максимально конкретизовані, інакше не бачити нам зручних посадкових платформ, як на стартовому фото, наче власних вух без дзеркала. А зразково-показова платфотма на вул. Чернівецькій лишиться максимумом на який ми спромоглися.

Дивіться також:
Трамваї Ляйпцига

Прогулянка Львовом №27

Journal information