alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Галопом по Галле (ч. 1)


Місто Галле, що знаходиться у федеральній землі Саксонія-Ангальт, це такий-собі німецький Івано-Франківськ - його населення становить трохи більше за 230 тис. мешканців (у Франківську 228 тис.), тут затишна центральна частина міста із замком та старими кам'яницями на вузеньких вуличках та забудовані соціалістичними будинками-коробками околиці.
Цікаво, що знаходиться Галле всього у 30-ти кілометрах від значно більшого Ляйпцига (уявіть собі той самий Франківськ поблизу Львова десь на місці Жовкви), що є одночасно джерелом можливостей та труднощів. Міста часто конкурують між собою за великих інвесторів, але при цьому спільно використовують та розвивають інфраструктуру - їх поєднує між собою нещодавно збудована лінія електричок S-Bahn, а також спільний для обох міст аеропорт, який знаходиться якраз посередині між ними.
Фоткам, що у цьому пості, вже більше року, але руки до них дійшли лише зараз.


1. Перше, що кидається в очі при в'їзді в місто - тут є трамвай.


2. Озеленені стовпи контактної мережі. Думаю, нам варто було би зробити таке, наприклад, на Сихові.


3. Перші кадри з вікна автобуса.


4. Ширина трамвайної колії така ж, як у Львові - 1000 мм.


5. Загальна довжина колій, якими курсує 16 маршрутів - близько 90 км.


6. Карта маршрутів.


7. Всього в місті працює близько 180 трамваїв (населення, нагадаю, 230 тисяч), 100 з яких - нові низькопідлогові, такі, як цей DUEWAG/Siemens MGT6D.


8.


9. Є також Bombardier MGT-K.


10. А справжній приплив ностальгії можна відчути при зустрічі зі старими-добрими Татрами T4D, які тут їздять зчепленими у трьохвагонні системи.


11. Стенд з маршрутами на Ринковій площі.


12. Але облишмо трамваї та погляньмо на саме місто.


13. Тротуар. Проїжджі частини вулиць з автомобільним рухом вкриті асфальтом.


14. Герб міста на вході до Ратуші. Своїм розміщенням місто завдячує сольовим родовищам, що відображено на гербі та стало визначним фактором всього його подальшого розвитку.


15. Макет міста.


16. В кабінетах Ратуші світлі стіни та багато зелені.


17. Вид з вікна.


18. Маркування не діючої розмітки.


19.


20. Вузенькі вулички середмістя.


21. Подумалося, що в нас би цю траву, що проростає між бруківкою, обов'язково би повидирали двірники, тоді як тут вона спокійно росте, створюючи приємну атмосферу.


22. Ремонт однієї з вуличок.


23. Деталі.


24. Довкола краса.


25. Інформаційне табло громадського трнспорту.


26. До рівня наших міст, звісно, ще далеко, але порівняно із сусіднім Ляйпцигом, вивіски помітно крикливіші.


27. Бічна вуличка.


28. Роверистів на вулицях відносно небагато.


29. На Ринковій площі.


30. Навігація.


31. Колоритний робітник з цигаркою в одній руці та морозивом в іншій.


32. Ще роверист. На Ринковій площі якраз був торговий день.


33. Сідаємо до трамвая та їдемо на околицю.


34. Минаємо річку Заале.


35. Машемо рукою попутнім роверистам.


36. І ось ми вже на пероні, а довкола нас зовсім інший Галле.


37. Велодоріжка.


38. Довкола височіють прекрасні багатоповерхові житлові будинки, збудовані турботливим урядом товариша Хонекера для німецьких трудящих. Щоправда нащадки трудящих не надто полюбляють в них жити та переїжджають у інші райони міста, через що утримувати ці будинки стає все більш невигідно і їх поступово зносять.


39. Довкола все зроблено згідно тодішньої архітектурної моди - сквери поміж будинками, переходи на рівні другого ярусу.


40.


41. Поміж висотками кількарівнева парковка. Цікаво, вона теж з часів НДР чи збудована пізніше?


42. На даху однієї з висоток працює кафе.


43. Вид на сквер внизу.


44. Довколишній пейзаж.


45.


46. Цей будинок чекає на знесення.


47. Центр міста вдалині.


48. Соціалізм з німецьким акцентом. Точніше, пост-соціалізм.


49.


50. Вулиця.


51. Зебра з посланням.


52. Тут теж розклався щотижневий базар.


53.


54. Ми знову внизу.


55.


56. Поряд з будинками збудовано величезний скейт-парк.


57.


58.


59.


60.


61.


62. Вуличний телефон.


63. Місцевий ЖКГ-мурал :)


64. Деякі 5-поверхівки реконструюють, зменшуючи при цьому поверховість.


65. Вертаємося на трамвай, по дорозі звертаючи увагу, що німці також не люблять ходити під прямими кутами.


66.


67. Далі буде.


Дивіться також:

Непарадна Німеччина


Прогулянки Ляйпцигом (ч. 3: Соціалістична спадщина)


Прогулянка по Мальме (ч. 2: Суворі реалії шведських околиць)


Прогулянка вірогідним майбутнім




Tags: галле, модернізм, німеччина, трамвай
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 24 comments