
У суперечках про бруківку та асфальт одним з головних аргументів на користь бруківки часто стає те, що по ній водії відразу поїдуть значно повільніше, безпека руху покращиться і всі будуть щасливі. Але чи грунтується цей аргумент на чомусь окрім інтуіції?
Цікаво, чи проводив хтось з цього питання якісь дослідження? Якщо ні, то чи реально щось таке зробити? Наприклад, обрати кілька схожих за конфігурацією львівських вулиць, одна з яких матиме асфальтове покриття, а інша вкрита бруківкою і протягом дня замірювати на них швидкість водіїв та рівень шуму, який вони при цьому утворюють, після чого вивести середні значення та порівняти. Як думаєте, чи реально таке зробити? Які вулиці для цього варто обрати? Як технічно організувати таке дослідження?
Дивіться також:
Бруківка проти асфальту

Journal information