alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Маленький асфальтово-бруківочний лікнеп


Керівник транспортного департаменту Ляйпцига Торбен Гайнеман написав відповідь про те для чого викладаються два ряди бруківки вздовж бордюра та наскільки шкідливим є асфальт і чому в Німеччині використовують на вулицях переважно його, а не екологічну бруківку. Нижче мій переклад його відповіді:

Це дренажний жолоб. В них ми використовуємо не кам'яну, а бетонну бруківку з рівною поверхнею для легкого стікання води. Цей жолоб разом з бордюром стоїть на бетонній основі та є межею асфальтової смуги. Сам асфальт не містить в собі жодних канцерогенних смол вже, мабуть, понад 30 років. Якщо ремонтується асфальтована вулиця зі старим покриттям, яке містить в собі шкідливі смоли, то це покриття вже не використовується повторно, а утилізується.

Завдяки цій смузі бетонної бруківки асфальт має чітку межу, що також дуже зручно при його вкладанні, адже асфальтоукладчик може викласти акуратну лінію з хорошим ущільненням. Рівень асфальту при цьому є трохи вищим за рівень бруківки у жолобі, завдяки чому вода стікає з дороги та не повертається назад.

Кам'яна бруківка може використовуватися у старих середмістях, де швидкість руху не перевищує 20 км на годину. Якщо ж вулиця розрахована на швидкості понад 20 км/год, то для зменшення рівня шуму слід використовувати асфальт. Також асфальт повинен використовуватися на велосипедних смугах та доріжках для безпеки та більшого комфорту. В період з 1994 по 1998 роки ми понад вдвічі збільшили відсоток щоденних поїздок на велосипедах завдяки покращенню дорожньої інфраструктури та зменшенню кількості вулиць, вкритих кам'яною бруківкою.

Кам'яна бруківка не повинна використовуватися там, де люди ходять чи пересуваються на інвалідних візках. Єдине місце, де вона є доброю, це паркувальні місця, в тому випадку, якщо вони не призначені для людей з інвалідністю.

Після років використання кам'яна бруківка стає дуже полірованою та слизькою, особливо у вологу погоду чи при ожеледиці.

Також в містах для покращення безпеки двоколісного транспорту та пішоходів необхідно наносити на вулицях дорожню розмітку - пішохідні переходи, велосипедні смуги, стоп-лінії, піктограми інвалідних візків, велосипедів чи автобусних смуг, що розумно робити саме на асфальті.


Дивіться також:

Бруківка проти асфальту








Tags: бруківка, вулиця, досвід, німеччина, питання, інфраструктура
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 14 comments