alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Сахарова 2.0


Гадаю, варто викласти і сюди проект, через який мене днями запросили на ТБ.
Йдеться про перехрестя вулиць Сахарова та Княгині Ольги. До того, як там змінили конфігурацію під час ремонту, воно було досить проблемним - там часто утворювалися затори, крізь які трамваю було пробратися дуже складно. Так і виникла ідея зобразити трамвайний міст, який піднявся би над автомобільним потоком та полегшив би ситуацію.
Довго не наважувався взятися за зображення цієї ідеї, бо обсяг робіт був чималий. Але цікаво було побачити, як це виглядатиме, тому таки почав. Робив у вільний час, часом траплялися кількатижневі паузи, коли просто не було часу чи натхнення продовжувати. Загалом процес зайняв майже весь 2010 рік.

1. Головним задумом було використати рельєф місцевості та підняти існуючу трамвайну виділенку на міст.


2. Таким чином трамвай отримує можливість безперешкодно рухатися через перехрестя незалежно від ситуації на дорозі.


3. Трамвайна зупинка, обладнана ліфтом для інвалідів, розміщується над дорогою.


4. Під мостом в проекції трамвайної колії утворюється місце для автобусної зупинки.


5. Також в цокольних приміщеннях під мостом є можливість для організації торгових площ чи закладу громадського харчування.


6. Щодо цього проекту навіть відбулося засідання містобудівної ради, на якому його сприйняли досить позитивно.


7. Потім мені навіть видали заключення з формулюванням "погодитися із запропонованою концепцією об'ємно-просторового вирішення, відзначити цікаві ідеї та врахувати при розробці наступних стадій..." Тільки не пишіть мені, що це стандартне формулювання, яке реально нічого не обіцяє - я це розумію :)


8. Просто, на мою думку, було б тупо, намалювавши все це, просто лишити його валятися в шухляді.


9.


10.


11. До речі в процесі роботи так захопився, що домалював біля Фенікса ось такий будиночок. Тоді ця ділянка була вільною, а зараз там вже побудували продовження сусіднього жовтого будинку.


12.


13.


14. Ось така історія.




Tags: львів, ідея, ініціатива
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 50 comments
Ідея чудова. Є декілька дрібних недоліків в пропонованій реалізації, але то таке. Єдине, що мені здається невдалим - пішоходний перехід одразу на виході з тонелю, так бути не може.
Той перехід там і є зараз і інших варіантів в тому місці, з тим проектом, просто не може бути)

jumpingrat

4 years ago

anderver

4 years ago

jumpingrat

4 years ago

anderver

4 years ago

jumpingrat

4 years ago

anderver

4 years ago

alex_shutyuk

4 years ago

безперечно, проект дуже хороший. та, на жаль, він нереальний =(
Круто!
І блін, той будиночок просто рятує всю естетику Сахарова і акцентує на вдалій грі ландшафту з архітектурою, шкода, що там тепер той жовтий.
Лише обов'язково слід освітити пішохідну зону верхнім світлом, бо ввечері, при світлі зустрічних фар геть не видно буде пішоходів...
Дякую.
Идея хороша, мне нравится. Жаль, у нас никто не будет вкладывать немалые деньги в подобные проэкты (хотя могли бы - здесь тоже есть на чем наворовать;))) ), только ради того, чтобы съэкономить пол минуты для трамвая и сделать удобную остановку. При наших реалиях, "вокзал Русалки Днестровой" уже верх совершенства:)))
Дуже гарний проект! Надіюсь, його колись реалізують! А під колією можна зробити якийсь нічний клуб) Буде з кого кошти взяти на реалізацію проекту.
Дуже класний проект, тільки я не знаю, як там реально робити щось в цоколі (торгові площі?), треба взяти до уваги, де точно проходить Вулецький потік.
Тоді зробити там скляну підлоги, під якою тектиме вода))

vampirynka

4 years ago

не нужна там остановка автобусов. она на нет сведет усилия по разгрузке перекрестка. возможно решить своеобразным алгоритмом работы светофора (отдельные 10 секунд на разрешенный выезд с остановки).
так чому, навпаки для неї звільниться місце під колією, і буде чудово. А виїзд справді можна зробити зв допомогою світлофору.

mouth_friend

4 years ago

vdyak

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

vdyak

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

alex_shutyuk

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

опасный пешеходный переход с ограниченной видимостью со стороны автотранспорта (фото 10) - так нельзя
если напрячься, то дублируем светофоры и ставим сферические зеркала. но "слеповат" переход. стремно идти.

alex_shutyuk

4 years ago

alex_shutyuk

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

vadorg

4 years ago

alex_shutyuk

4 years ago

если в деталях:
1. товарища перед трамваем убрать навсегда, как и возможность выхода человека на рельсы в том месте вообще. нефик там руками махать, это опасно.
2.в сторону центра 2 полосы. при таком раскладе их должно стать 3 (1-налево, 1 прямо и 1 - для общестенного транспорта, прямо).
3. тюнингованый жигуль хорош:)
1. Это не товарищ. Это Аннушка, гы-гы) Улыбаемся и машем)))

mouth_friend

4 years ago

alex_shutyuk

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

jumpingrat

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

slayer_bulia

January 18 2013, 12:04:09 UTC 4 years ago Edited:  January 18 2013, 12:04:21 UTC

Замечательный проект!
Так класно, що аж дух захоплює!!
Звичайно, що сподіватись на те, що його отак зразу візьмуть і втілять в життя - це трохи наївно. Але все одно дуже кльово, що принаймні є проект, це перший крок. Приємно, що хтось просто з чистого ентузіазму його зробив. Проект дійсно дуже-дуже класний. Впевнена, що його таки втілять, не сьогодні - то завтра.
гарна ідея.
який приблизний кошторис такого проекту?
Не знаю, я не рахував.

doctor_juta

4 years ago

mouth_friend

4 years ago

О-о-о-очень классная идея, меня только смущает переход сразу после моста над проезжей частью. От этого могла бы повыситься аварийность перекрёстка, особенно в ситуациях, когда светофор отключен. А в целом, просто чудесно сделано :)
Да, с переходом есть проблемка, признаю.
о ні, такі речі точно не для того, щоб валятися в шухляді :)
До болю знайоме перехрестя! До ремонту там їздити було реально неможливо.
При появі моста було б, звичайно, ще легше, проте це тільки маленька частина проблеми. Якщо вже реалізовувати такий проект, то треба також замінювати рейки на нові, бажано закупити нові швидкісні трамваї, і тоді там рух дійсно дуже пришвидшиться. Але як тільки ми доїдемо до перехрестя вул. Коперника-Вітовського, виділена трамвайна колія (яка, до речі, проектувалася як вітка частково підземного швидкісного трамваю за проектом 1983 року: на цьому перехресті колія мала йти під землю) закінчиться, і починається справжня львівська біда -- трамваї + автомобілі на бруківці, де і буде знівельовано будь-яку ефективність закупівлі нових трамваїв, колій, і побудови моста, оскільки час руху трамваю від кінцевої до кінцевої зменшиться не сильно...
А з фінансуванням такого історія ще гірша. Якщо ще до ЄВРО (коли якісь кошти на автодорожню і мостову галузь ще виділялися) "зажали" гроші на будівництво естакади на перехресті вул. Стрийська-Наукова -- стратегічного об'єкту, через який здійснювався б під'їзд з центру до стадіону і автовокзалу, і де зараз знаходиться найтриваліший у Львові світлофор, то що вже говорити про теперішню ситуацію.
Проте якщо колись щось зміниться, буду рада допомогти з розрахунками моста)
А ви працюєте з такими розрахунками?

Myrosya Ivaniv

4 years ago