
Занотую трохи дорожних вражень попередніх днів.
Виявилося, що і Львова до Німеччини їде чимало автобусів і майже всі вони чомусь мають стартовим пунктом своєї подорожі Херсон. Поки я чекав на свій рейс "Херсон-Карлсруе", до платформи зарулювали автобуси на Ще купу німецьких міст, назви яких я вже і не згадаю, хіба що прекрасну табличку "Херсон-Херне".
Відразу після в'їзду на німецьку територію з інших країн просто на трасі зупиняють для перевірки прикордонники. Дивляться паспорти, броні готелів та запрошення, питають про мету поїздки. Якщо хтось видасться підозрілим - можуть зняти з рейсу та відправити назад. Так що папери треба тримати у порядку. Мій автобус пройшов без зупинок - можливо не висталило екіпажів прикордонників, адже українські автобуси їхали цілою пачкою.
Трохи заміток на полях з лекцій літньої школи.
До 2020 року у Ляйпцигу електроенергія на якій працює електротранспорт має стати повністю зеленою, а до 2030 весь гром транспорт має стати електричним, автобуси замінять електробусами. Зараз через середмістя йде один автобусний маршрут 89 з гібридними автобусами. В місцевих транспортників і обережна ідея завести в середмістя трамвайний маршрут, але вони побоюються, що громадськість її не сприйме.
Наступного року у Ляйпцигу хочуть зробити відповідального за розвиток пішохідної інфраструктури, як транспорту.
"В Німеччині політики більше думають про те як догодити виборцям-пенсіонерам, які є в більшості, а не про молодь яка приходить їм на заміну. Плануючи розвиток міста важливо визначитися кого ми підтримуємо - моделі минулого які відходять, чи майбутнє, яке насувається"
"Навіть коли ви професіонал і добре знаєте свою справу та впевнені, що праві чи навіть справді праві... В такі моменти я завжди кажу "Не будьте занадто самовпевнені. Вам все одно потрібно переконувати політиків та населення, пояснювати їм свої плани та цілі"
"Люди завжди протестують проти чогось двічі - коли ти впроваджєш щось та коли це забираєш." - професор Герд Аренс з технічного університету Дрездена.
В Дрездені середня швидкість руху авто вулицями зросла з 20 до 28 км/год. Автомобілісти та автомобільне лоббі аплодують, але разом з цим зросла і кількість ДТП.
Взагалі неймовірно цікаво було послухати людей, які одночасно мають і наукові ступені, і досвід роботи у місцевому самоврядуванні та міському плануванні та ще й вміють цікаво та просто про це розповідати. Коли повернуся до Львова, обов'язково розкажу про деякі речі детальніше.
Journal information