alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Про брендування львівського громадського транспорту. Знову


Мелодраматичний серіал присвячений розфарбуванню львівського громадського транспорту ніяк не хоче закінчуватися. Вже давно відшуміли і майже забулися пристрасті, викликані відкритим конкурсом щодо цього і відповідальні працівники вже зітхнули з полегшенням, розпаковуючи чергову банку жовтої фарби, як нагрянула нова напасть. Наче чортик із табакерки, перед очі вибагливої публіки вистрибнув варіант, розроблений студією Happy під керівництвом Володимира Блажівського.
На думку попрацювати з брендуванням львівського громадського транспорту хлопців та дівчат зі студії Happy наштовхнули результати вищезгаданого конкурсу - жоден з варіантів їх абсолютно не задовільнив, тому вони вирішили розробити та запропонувати власний. У цьому дописі результат їхньої роботи.

































Ось такі напрацювання. В першу чергу я хотів би подякувати його авторам за пророблену роботу. Насправді це круто, коли людям настільки не пофіг, що вони готові не лише критикувати, а й старанно розробляти та пропонувати власні варіанти. Трохи шкода, що цю роботу не вийшло зробити та подати на конкурс разом з іншими варіантами, адже тоді всі вони були би у максимально рівних умовах. Але вже що є, то є.

Щодо нового варіанту по суті, то дуже гарна ідея, як на мене, використати кольори логотипу міста у лого Львівелектротрансу. Щоправда мені наразі незрозуміло, за якою логікою ці кольори мають переноситися на рухомий склад. Трамваї мають стати зелені чи червоні? В мене колись виникала ідея використати їх усі одночасно (вийшло би щось типу люксембурзької лівреї), але технологічно це було би занадто складно і у виконанні і у обслуговуванні (просто уявіть собі підфарбовування чи заміну такої різнокольорової панелі після ДТП).

Також виходить, що домінуючим кольором в будь-якому разі є білий, в тому числі знизу. Особисто я не проти, але пригадую, що свого часу було чимало зауважень щодо практичності такого рішення. Як бути з цим?

І наостанок, нанесення на кузов інформації про пам'ятки, яке є тут стрижневою ідеєю. З одного боку ідея прикольна і виглядає симпатично. Але з іншого боку, транспорт у такому брендуванні ніби і без реклами все одно виглядає наче з рекламою. Так, це популяризація туристичності міста, але виходить, що бренд міського транспорту просто розчиняється і трамваї з тролейбусами перетворюються на великі пересувні рекламні площини. Можливо я не правий, але мені видається, що це концептуально трохи не той напрямок. Так могло би виглядати тематичне оформлення, присвячене тижню охорони пам'яток чи дню міста, але не весь міський транспорт загалом.

Якісь такі думки.


А як вам цей новий варіант?

Круто, те що треба!
23(45.1%)
Краще ніж попередні, але треба допрацювати
22(43.1%)
Щось не те
4(7.8%)
Слабенько, гірше за попередні варіанти
0(0.0%)
Та ви сі заспокоєте з тим брендуванням чи нє???
1(2.0%)
Я просто хочу глянути результати
1(2.0%)


Дивіться також:

Конкурс брендування громадського транспорту - пропозиції дизайнерів, голосування


Транспортна розмальовка






Tags: дизайн, транспорт
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 31 comments