alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Вуличні правки


Як я вже раніше згадував, десь з місяць тому мене з колегами попросили ознайомитися з актуальними проектами реконструкції та написати свої зауваждення щодо них.

Зараз, зоврема, вже триває реконструкція вулиць Київської та Русових і позавчора там на місці була зустріч з автором проекту Сергієм Фіалковським з приводу того, що можна змінити в проекті, щоби в майбутньому вулиця стала зручнішою для пішоходів.

Заради справедливості маю написати, що ще на початку проектування цієї вулиці були схожі зустрічі, на яких збиралися різні ідеї, деякі з яких були від самого початку враховані в проекті - наприклад острівець безпеки на перехресті Київської та Коновальця, припідняті посадкові платформи на трамвайних зупинках та антикишені біля перехресть.

Але немає меж досконалості і зараз стали помітними деякі моменти, які на раніше не потрапляли до уваги. Далі про все це детальніше.

2. На Русових вже стелять бруківку і вималбовується підвищена посадкова платформа.


3. Платформа врівень з першою сходинкою це однозначно перемога.


4. А от груба бруківка розчаровує.


5. Однією з пропозицій було викладати край проїжджої частини між рейкою та бордюром більж рівним покриттям - наприклад плиткою-фемкою чи асфальтом, щоби зробити вулицю більш дружньою для роверистів (як на сусідній вул. Коновальця). Але цю ідею на жаль відкинули. По-перше, бруківка використовується повторно, тому як матеріал безкоштовна, тоді як фемку довелося би купувати, що не передбачено кошторисом, а по-друге - ці вулиці не входять до концепції розвитку веломережі тому - ні. Боюся, що в результаті роверисти їздитимуть тут тротуарами.


6.  Там же на Русових є ось такий заїзд в двір. В проекті він був позначений, як поворот проїжджої частини із радіусними бордюрами, відразу за яким починається смуга паркування. Наша пропозиція - продовжити тут лінію тротуару з пониженням бордюру напроти воріт та почати паркувальну кишеню вже за ними. З цим всі погодилися - і проектант, і будівельними. Сам заїзд домовилися викласти потовщеною червоною плиткою "римський камінь".


7. Рухаємося далі. В проекті відразу було передбачено острівець безпеки на перехресті Русових-Київської-Коновальця. Були дві пропозиції щодо нього - розділити ніжній перехід на два - по кутах острівця та додати озеленення. Від першого після довгої дискусії відмовилися (там ще мають бути різні стовпи з комунікаціями і при іншому розміщенні переходів вони заважатимуть пішоходам., додати зелені зони проектант погодився - приблизно ось такі.


8. Біля багатьох перехресть проектом заплановано ось такі антикишені. Наша пропозиції - збільшити їх на 2-3 метри для встановлення кілкох велостійок.


9. Вздовж цієї частини Київської заплановано довгу паркувальну смугу від перехрестя до перехрестя. Але тут є нюанс - фасади трьох будинків виступають вперед відносно інших, що звужує тротуар до 1,5 метри без врахування сходів до перших поверхів, що крадуть ще півметра. Пішоходів тут багато, все-таки Політех під боком, тому ми запропонували в цьому місці розширити тротуар зелена лінія). Але через розміщення дощоприймачів розширення тротуару посунеться прблизно на 10 метрів - за синьою лінією.


10. Це місце вживу.


11. Ще один заїзд в двір вирішили зробити потовщеною тротуарною плиткою із пониженнім бордюра - біля будинку №5 на вул. Київській.


12. Наприкінці минулого тижня там якраз клали бетонні плити.


13.


14. А вже вчора аналогічна зустріч з проектантами була на вулиці Котляревського. Одною з пропозицій була не повторювати старі вигини тротуару на цьому повороті, а зробити його продовженням тротуару із пониженнім бордюра на проїзді до висоти 3-4 см. Крім безпеки пішоходів це мало би ще й спрямувати дощову воду у дощоприймачі, адже зараз вона під час дощу тече цією вуличкою вниз.


15. Довго дискутували про зупинку перед поворотом. Нинішній проект фактично зберігає нинішню ситуацію. Змістити колію ближче до тротуару неможливо, бо перехрестя поряд вже відремонтоване нещодавно і змінювати його не дадуть. Зараз там виходить трьохметровий тротар та двометровий зазор між трамваєм та бордюром, який трактується, як смуга руху. Альтернативна пропозиція - зробити тут віденcьку зупинку, розширивши смугу до 3-х метрів, а тротуар навпаки звузивши до двох.


16. В результаті мало би вийти щось такого плану. Але проектанти протестують, що тротуар буде занадто вузький для зупинки, а смуга теж занадто вузька і взагалі... Дилема, коротше. Наразі домовилися, що вони прокреслять цей варіант також і тоді ще подискутуємо.


17. Далі по вулиці конфігурація не змінюється. Наступна пропозиція - зробити ось такі антикишені на примиканні односторонніх вулиць. Проектанти ніби погодилися.


18. Тут також виникла ідая розширити тротуар, захистивши його стовпцями.


19. Ну і останнє місце, яке обговорювали тут - перехрестя вулиць Котляревського та Нечуя-Левицького. Тут траса колій лишатиметься такою, як і зараз, тому виникла ідея зробити острівець між коліями там, де вони зближуються та розширити хідник на повороті, щоби унеможливити паркування там, де це може створити перешкоду трамваям. Проектанти сказали, що прокреслять. На цьому і розійшлися.


І що скажете про це все? Які думки, зауваження, побажання? До речі маю до вас прохання - якщо буваєте в тих краях, то звертайте увагу на ці місця - що там відбуватиметься. Якщо ще й зробите фотку та закинете сюди в коментарі, то взагалі шикарно буде :)



Tags: вулиця, ремонт
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 35 comments