alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Як облаштувати вулицю Котлярську?


Цьогоріч у Львові плануються ремонти деяких невеликих вулиць, зокрема Котлярської. Щоби дізнатися думку мешканців про те, якою має бути оновлена вулиця та максимально її врахувати, минулого тижня ми з колегами провели зустріч з ними у кав'ярні просто на місці. Про те, що з цього вийшло - у цьому дописі.

2. Але спочатку трохи про те, як виглядає вулиця зараз. Ось пішохідний перехід на перехресті зі Шпитальною.


3. Вид вздовж вулиці. Щоправда невдовзі після того, як були зроблені ці фото, майже всі дерева на вулиці радикально підрізали до стану "телеграфний стовп з кількома відгалуженнями".


4. Тротуари досить широкі, але помітно втомлені життям. На вулиці є досить багато магазинів, готель, кафе та інше.


5. Перехрестя з вул. Таманською. Будівля праворуч - ліцей.


6. Є і ось такий заклад.


7. Всюди, де тільки можна, автівки паркуються на тротуарі.


8. Біля перехрестя з вул. Балабана є молода сакура, посаджена кимось з мешканців.


9. Вид з з боку вул. Балабана.


10. Вулиця, до речі, одностороння.


11. Тепер трохи передісторії. Взагалі проект ремонту вулиці у існуючих межах без зміни конфігурації було розроблено Тарасом Сипенем минулоріч, однак через зміну мінімальної зарплати та державних розцінок на роботу кошторис проекту потрібно повністю переробляти та по-новій проходити з ним експертизу. Відповідно з'явилася можливість внести у проект зміни, які зробили би вулицю безпечнішою та зручнішою, зараду чого ми і зібрали мешканців.


12. Мешканців прийшло небагато, але виглядало все досить куртуазно - ми зібралися у кав'ярні Штука прямо на місці. Після перегляду фоток з Європи перейшли до обговорення наших ідей, які ми дуже схематично накинули.


13. Перша ідея полягала у тому, щоби облаштувати на перехрестях антикишені, які би фізично виділили смугу паркування та розмістити ці смуги на різних сторонах вулиці, щоби утворити шикану, на якій би водії зменшували швидкість. Щоби зробити вулицю зручною і для роверистів, для яких їзда грубою бруківкою є справжньою мукою, ми запропонували замостити смугу метрової ширини рівнішим покриттям. Цей варіант викликав чимало суперечок - пропозицію рознести смуги паркування на різні сторони мешканці відкинули відразу, але погодилися на гладкішу смугу посеред бруківки. Ще одним зауваженням було точніше врахувати виїзди з дворів.


14. Іншою пропозицією було облаштувати на перехрестях припідняті пішохідні переходи і ця ідея сприйнялася значно краще  -саме його ми будемо пропрацьовувати далі. Також говорили про таке:

  • Максимальне збереження всіх цінних елементів дорожнього одягу: кам'яних бордюрів, автентичних люків, дощоприймачів, незначної кількості польської тротуарної плитки біля кав'ярні "Штука";

  • Бруківку викласти діагональною сіткою (як є зараз);

  • Заїзди у брами зробити в рівень з хідниками, але матеріалом, що буде використаний на смузі для велосипедистів;

  • Замінити всі дерева на нові сакури чи робінії, або декоративні клени. Ми, в свою чергу, мабуть все ж збережемо молодші дерев, які є у хорошому стані;

  • Паркування виключно паралельне, в одну лінію. Унеможливити паркування ялинкою та інші заїзди на хідники.




Ось такі наразі результати. Слідкуйте за новинами.




Tags: благоустрій, вулиця
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 12 comments