alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Ще одна естакада і все поїде


О, ні! Що я бачу на цій картинці? Невже хтось хоче побудувати замість сквера біля лялькогого театру шляхопровід? Навіщо і куди? Чи може це просто чийсь невдалий жарт? Днями мені переслали цікавий матеріал, судячи з якого, є люди, які всерйоз про таке думають. Чи думали.

2. Підготовлений у 2010 році документ називається "Пропозиції до вирішення транспортної проблеми північно-східної частини м. Львова", автором зазначений професор Б.Г. Гнідець. Повністю переглянути файл можна переглянути за цим посиланням, я обмежуся окремими цитатами. Автор закликає прискорити темпи будівництва багаторівневих розв'язок:

"Вирішення проблем руху автомобільного і міського транспорту, у зв’язку з зростанням його інтенсивності, особливо в великих містах, приміських зонах і густонаселених місцевостях, з врахуванням перспективи, пов’язане з необхідністю проектування і прискорення темпів будівництва мостів, шляхопроводів і естакад та інших інженерних споруд на транспортних розв’язках в різних рівнях."

Далі за цим автор переходить до конкретики та пропонує побудувати естакаду від вулиці Лисенка до просп. Чорновола, який пройшов би через сквер на Підвальній, вул. Кривоноса, Гонти та площу Різні. Ось так вона мала би починатися відразу за Пороховою вежею, з'ївши чималу частину сквера "На валах".


3. Далі естакада йде повз Театр ляльок, перетворюючи вузьку вул. Гонти на тунель. Опори тут пропонують ставити з боків на і так вузькому тротуарі, де і зараз ледве розходяться зустрічні пішоходи. До слова, стартова картинка посту - мій фотошоп для наочності.

"Така міська вулична естакада в м. Львові може не тільки створити умови для доїзду до центру міста з північної і східної частини та ліквідації багатьох заторів на міському транспорті, який з’єднує Личаківський, Шевченківський і Залізничний райони м. Львова з північного боку, але й одночасно звільнити багато площ і вулиць для пішоходів і туристичних груп, а також значно зменшити шум і загазованість нижніх поверхів будинків та бути вписаною в середовище."



4. Завершальна частина естакади з виходом на просп. Чорновола.

"Після цього естакада виходить через перехрестя з вулицею Б.Хмельницького на площу Я. Осмомисла (рис.3). На цій ділянці прогонова будова естакади аж до повороту направо напроти драматичного театру ім. М. Заньковецької розміщена на одностовпових опорах, встановлених на роздільній смузі між трамвайними коліями. Ширина прогонової будови між деякими опорами збільшена до трьох смуг руху, де розміщені зупинки міського автомобільного транспорту, а також поширені тротуари для пішоходів і виходу їх через сходи вниз на площу."



5. Ось таке от бачення. Чесно кажучи, мені би дуже не хотілося міняти нормальні вулиці та сквери на ось це. А як вам така ідея? Є в цьому сенс чи ні? Хотіли би таке?



І як вам така ідея?

Круто! Те, що треба!
8(11.9%)
Толку з того нуль, все одно корки будуть
7(10.4%)
Ні! Це жах, не робіть такого!
48(71.6%)
Я просто хочу глянути результати
4(6.0%)




Tags: питання, транспорт, ідея, інфраструктура
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 25 comments