
Вчора справа
2. Першим ділом одна фірма, що займається виготовленням різних бетонних виробів, залила у свою стандартну форму 30х30 бетон, змішаний із базальтовою крихтою. Сама ця крихта, до слова, використалася із невеликих запасів, що лишилися ще із часів реконструкції вул. Курбаса. На цьому фото - результат спроби зішліфувати відтиск форми, щоби проступила базальтово-бетонна фактура. Спочатку зашліфували невелику ділянку, але в процесі стало зрозуміло, що потрібно шукати інше обладнання.

3. Контакти майстрів, що погодилися допомогти із дотягуванням тестового взірця, знайшлися буквально посеред вулиці - ними поділилися реставратори каменю, що днями працювали з фасадом будинку на Підвальній :)

4. І ось результат пари хвилин роботи болгаркою з рідинним охолодженням. Як на мене, виглядає класно. Тепер найцікавіші питання - якою мала би бути технологія виготовлення при великих обсягах, щоби результат не виходив за ціною паровоза. І, відповідно, якою вийде собівартість такої плитки при великих обсягах виробництва у порівнянні із звичною бетонною та суцільною кам'яною. Якщо хтось може допомогти із пошуками відповідей на ці питання - я буду дуже радий.

Дивіться також:
Тротуарна плитка: старе та нове

Прикладна тротуарологія

Journal information