alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Кров та реконструкція


Спочатку я просто хотів викласти фото переходу через залізничні колії в угорському курортному місті Шіофок. Потім з'ясував, що зовсім нещодавно це місце серйозно реконструювали. А вже шукаючи інформацію про цю реконструкцію дізнався, що раніше саме тут сталася найбільша в історії Угорщини залізнична катастрофа.

2. Місто Шіофок знаходиться на березі озера Балатон і залізнична колія розрізає його надвоє, відсікаючи курортну частину із небережною, готелями та яхтами від решти міста та трансугорського автобану. Цією залізницею ходять потяги з Будапешта на захід країни.
Місце, про яке зараз йде мова я обвів червоним. Ось посилання на гуглопанораму, яку відзняли ще до реконструкції.


3. Зараз це місце виглядає так.


4. Автомобільні смуги пірнають вниз та проходять під залізничними коліями.


5. Пішоходи йдуть нагорі на рівні колій.


6. На підході до колій облаштували такий лабіринт для привернення уваги і уповільнення перехожих та семафори, які сигналізують про наближення потяга.


7.


8. Вид із протилежного боку колії.


9. На гуглопанорамі видно, що раніше авто перетинали залізницю у одному рівні, а пішоходи навпаки стрибали сходами.


10. Але передували цьому, на жаль, трагічні події. 8 березня 2003 року пасажирський потяг протаранив туристичний автобус, який привіз до Шіофока туристів із Німеччини. Потяг ішов повним ходом і удар вийшов такої сили, що автобус розірвало надвоє і одну з його частин протягнуло ще 200 метрів. 29 пасажирів автобуса загинули одразу, ще п'ятеро померли у лікарні згодом, вижило лише троє. Причиною зіткнення стало те, що автобус їхав на заборонний сигнал семафора, намагаючись наздогнати інший, з яким він їхав у колоні.
Загалом зі статей про цей інцидент важко зрозуміти, йдеться саме про цей переїзд чи якийсь інший, але якщо врахувати, що саме сюди виводить виїзд з автобану, то це дуже вірогідно. (фото звідси)


11. Останні роки угорські залізниці активно реконструюють цю ділянку і серед багатьох інших цілей називають також і облаштування максимально безпечних перетинів з іншим транспортом та пішоходами.


12. Як на мене, досить цікавий приклад реконструкції залізничного перетину із врахуванням такого трагічного досвіду. Автомобілі, на яких сюди приїжджає чимало туристів позбавилися перетину із залізницею. Натомість пішохідний перехід залишився однорівневим та став безбар'єрним.


Дивіться також:

Довга дорога до Рясне




Tags: безпека, залізниця, транспорт, угорщина
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment