alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Конкурс брендування 2.0


На тижні ніяк не доходили руки написати щось про новий конкурс брендування громадського транспорту Львова, а тим часом днями презентували варіанти з-поміж яких і будуть обирати. Нажаль однією з вимог до робіт було використання лимонного електронівського кольору, як базового і замість пошуку нового обличчя на довгострокову перспективу вийшли варіації на тему лимонного кольору. Перефразовуючи Генрі Форда можна сказати, що львівський транспорт може бути будь-якого кольору за умови, що цей колір буде лимонним RAL 1016. Серед чого ж будуть обирати?

Варіант 1. Квітковий орнамент з вкрапленнями піктограм львівської архітектури. Авторка - Тетяна Стефанишин.


Варіант 2. "Бруківковий" - темно-сині пікселі на лимонному фоні, автор Назарій Кондратюк.


Варіант 3. Автор Назар Хитреня.


Варіант 4. Автор Костянтин Череповський. Причому автор цього варіанту "вважає "сірчаний" жовтий колір RAL 1016, який мерія визначила базовим, невдалим вибором для розфарбування міського транспорту. "Це колір надзвичайного, головне завдання якого – кидатись в очі. Це вдалий колір для захисних жилетів, знаків небезпеки або машин екстрених служб, але не зовсім доречний для тих завдань, які має виконувати брендування громадського транспорту: впізнаваність, привабливість, дружність до міського середовища", – зазначає він у своїй презентації.


Ось такі варіанти. Як на мене, за таких умов найкраще виглядає четвертий варіант. Але саму початкову вимогу, що використання лимонного кольору має бути обов'язковим, я все ж вважаю неправильною. У міському середовищі він виглядає надто агресивно і свого часу з'явився лише тому, що саме у нього вирішив фарбувати свою техніку Електрон, а у міста тоді просто не було жодних вимог до цього. Тепер лимонної техніки стає все більше і конкурс вийшов ніби навздогін цьому процесу, хоча реально мова йде про вигляд міського транспорту на роки чи навіть десятиліття вперед.

Після організації попереднього конкурсу брендування мені важко лишатися повністю байдужим до цієї теми. Тоді момент для впровадження був значно вдаліший - на той момент містом їздило лише 2 трамваї Електрон, а не майже 100 трамваїв, тролейбусів та автобусів, як зараз. Але впровадити тодішній результат не вдалося. На жаль чи на щастя - відкрите питання і це вже судити не мені.





Tags: брендування, дизайн, львів, транспорт
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 8 comments