alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Художник може образити кожного


Нещодавно у Києві запустили аероекспрес із вокзалу до аеропорту Бориспіль і це, безперечно чудова новина для киян та й взагалі усіх, хто літає з Борисполя. А окрім цього ця новина цікава тим, що спеціально для цього запуску рейкові автобуси PESA 620M перефарбували із заводської лівреї у нову і тепер можна наочно порівняти, наскільки різне пофарбування вигляд того самого потяга. Для тих, хто не в курсі, нагадаю, як цей потяг виглядав із самого початку.

2. А виглядав він ось так. З першого погляду може здатися, що це взагалі якась інша модель, але таки ні - точно така сама. Але при цьому виглялає вона геть по-іншому і, як на мене, більш вдало та сучасно. Як так виішло?
Найголовніше у оригінальній лівреї те, що вона враховує форму кузова та є із ним єдиним цілим. Темно-синє пофарбування довкола вікон візуально збільшує площу засклення та підкраслює вигини передніх стійок.
Зчепний пристрій зі шлангами та колісні пари ховаються на фоні темно-сірої нижньої частини.



3. Ще один важливий для пасажирів момент - двері були контрастно виділені на фоні решти кузова і всім ще до відкриття дверей здалеку видно, куди входити. Це особливо важливо для аероекспреса, яким люди явно не користуватимуться щодня. Звісно, бувають і протилежні приклади, коли двері не виділяють кольором, але переважно таке можна побачити на далекобійних потягах.


4. Ось у якості прикладу голландська електричка, двері якої чудово видно мало не з протилежного боку вокзалу.


5. Чи електричка із Польші.


6. Чи зі Швеції.


7. А тепер знову глянемо на київський аероекспрес. Бачите двері? Ні? А вони є. Звісно, наш пасажир істота загартована та звик і не до таких ребусів на транспорті, але все ж - навіщо ускладнювати йому життя ще одним?
Ще один момент - якщо раніше повздовжні смуги візуально витягували вагон та робили його вигляд динамічнішим, то теперішній майже поперечний поділ робить його візуально більш куцим.


8. Кут нахилу синьої плями виглядає випадковим та взятим незрозуміло звідки. "Вираз обличчя" у біло-жовтому розфарбуванні втратив всю свою динамічність та став нагадувати хом'яка, який набив зерна за обидві щоки. До того ж зчіпний пристрій та шланги, які раніше маскувалися на тлі темно-сірої спідниці кузова, тепер максимально виділилися на жовтому фоні. Вийшло нелогічно - двері маскуємо, шланги виділяємо.


9. Ось це місце взагалі може довести перфекціоністів до інфаркту.


10. Ще один момент - якщо це вже аероекспрес, то мабуть варто якось повідомити про це довколишньому світу. І бажано так, щоби навіть найбезалаберніший спізнюх, що у паніці біжить пероном,  зрозумів це із першого погляду. Чи є хоч натяк на це у випадку київського аероекспресу? на жаль ні/


11. Могло би бути хоча би щось, аналогічне трамваю, який ходить у аеропоорт французького Ліона, наприклад.


12. У одному з фейсбучних обговорень Антон Гаген виклав свою варіацію на тему київської аероекспресної лівреї. Як вам?


13. Ось така історія. Звісно, ви можете зі мною не погодитися, але як на мене, заводська ліврея була симпатичнішою та практичнішою і трохи шкода, що її зафарбували. Може колись іншим разом вийде краще. Але сам факт появи потяга у аеропорт це добре.


Всі фото вагона у новій лівреї взяті із ФБ-сторінки керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова.







Tags: залізниця, київ, ліврея, транспорт
Subscribe
Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 9 comments