alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

А це точно Сихів?


Проект пішохідної алеї на вулиці Вернадського, над яким я працював у Інституті просторового розвитку, напевно один з моїх улюблених. До реконструкції тут були абсолютно розвалені доріжки зі старих бетонних плит, на яких можна було поламати ноги і більше нічого. А тепер тут живий громадський простір з цікавими деталями, який явно подобається людям і який навіть за рік після відкриття виглядає практично як новий, що мене особливо здивувало. Дивлячись не деякі фото навіть не віриться, що практично кінець географії Львова. Хвали мене, моя губонько :)

2. Важливість цього місця значно виросла після запуску сихівської трамвайної лінії, кінцева зупинка якого якраз заховалася на цьому фото за кущами ліворуч. Потоки людей виросли в рази і стало очевидно, наскільки погано облаштований зв'язок з прилеглими кварталами.

3. Так виглядало те ж саме місце кілька років тому.


4. Спуститися до вулиці можна було лише сходами, обладнаними пандусом типу "спробуй не вбитися". Батьки з дитячими візками об'їжджали довкола чи зносили їх на руках.


5. Тому облаштування нормального безпечного спуску стало однією з найважливіших частин проекту. Неймовірно, але факт - за весь цей час на його бетоні з'явилося лише кілька тегів.


6. Коли я тішився у фейсбуці тому, як гарно вийшли перила, у коментарях мінорно вангували, що вся ця краса приречена на загибель при зіткненні з нашою суворою реальністю. Неймовірно, але рік потому все ціле і навіть натягнуті між стійками троси на місці. Може не все так безнадійно?


7. Вуличні крісла нагорі теж цілі, кущі та трави на місці. Єдиний мінус - одне з дерев на площі не дуже добре себе почуває.


8.


9. Думаю, не зайвим буде нагадати, що для хорошого громадського транспорту важливим є також і комфортне міське середовище, крізь яке на зупинку йдуть пасажири. Тому завдяки цій алей сихівський трамвай став трошки привабливішим.


10. Це не Відень і не Барселона, це околиця Львова.


11.


12. До реконструкції тут були дві паралельні доріжки, на одну з яких постійно вимивало грунт зі схилу ліворуч.


13.


14. Тому в процесі реконструкції структура алеї змінилася. Замість двох доріжок з'явилася одна, але більш широка, а під схилом утворилася зелена зона зі спеціальної улоговиною для збору дощової води. Там же серед трави є кілька дощоприймачів для відводу надлишків. Тобто тут працює принцип міста-губки, коли для збору дощової води використовують не лише каналізаційні колектори, а й залучають сили природи. Чим більше води втягнуть рослини - тим меншим буде навантаження на каналізацію. У світі цей принцип активно використовують, але в нас це поки що диковинка.


15. Далі є кілька невеликих розшитрень з лавками та кріслами.


16. Було.


17. Стало.


18. Було.


19.


20. А це вже протилежний кінець алеї, де з'явилася стратегічно важлива доріжка до пішохідного переходу.


21. Раніше там була просто протоптана стежка.


22.


23. По-моєму стало значно краще. Взагалі хороше місто це таке, у якому за комфортом чи приємними враженнями тобі не обов'язково пертися кудись далеко, а достатньо просто вийти на вулицю. У цьому плані тут якраз все як треба.






Tags: було-стало, вулиця, дизайн, львів, реконструкція, сихів
Subscribe

Posts from This Journal “львів” Tag

  • Прогулянка Львовом №51

    Запрошую всіх на чергову прогулянку Львовом. Сьогодні будемо вивчати місця, де не бувають туристи і куди ви наврядчи запросите кохану на побачення.…

  • Хуторівка після реконструкції - симпатично та небезпечно

    Скористався вчора гарною погодою та прогулявся вздовж вулиці Хуторівка, яку щойно відкрили після реконструкції. Тому давайте разом подивимося, що…

  • Дуже старенький трамвай

    Цієї суботи так вдало вийшов пройтися, що зустрів на вулиці старовинний трамвай Sanok SW1, якому, на хвилиночку, вже стукнуло 111 років. Торік його…

Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 4 comments