alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Банківська таємниця


Свого часу я мав необережність зв'язатися з Приватбанком. Порадили деякі знайомі, та й стереотип "найбільший банк України має бути надійним" спрацював на відмінно.
Мені потрібна була валютна картка для конкретних цілей - по-перше мені потрібно було робити перекази через ПайПал, а по-друге - час від часу самому отримувати на неї перекази з-за кордону. Ніби все просто. Перед замовленням картки співробітниці все чемно мені роз'яснили і запевнили, що все потрібне мені можна буде робити. Повіривши, я замовив картку, заплативши 10 баксів за виготовлення і ще 20 за обслуговування протягом двох років.
Але зайшовши в панель керування карткою на сайті та спробувавши зробити ПайПал переказ, отримав відповідь, що операція була заблокована банком імітентом. Телефоном мені нічим не допомогли і довелося топати у відділення, стояти у черзі та знову пояснювати в чому проблема. Виявилося, що спрацював захист від інтернет-шахрайства, який для виконання операції треба відключити, написавши запит у головний офіс в Дніпропетровску. Написали, запевнивши, що скоро все запрацює.
Однак нічого не запрацювало - банк-імітент все ще блокував операцію, хоча у відділенні зепевнили, що всі необхідні танці з бубнами в застінках головної штаб-квартири виконали. Перед тим, як остаточно здатися, мене ще пофутболили по різних відділеннях ("там мають знати"), на ходіння по яких я безрезультатно стратив цілий день.
Зрештою, довелося робити фінт вухами та робити необхідні операції через задній прохід по-іншому, а картка так і пролежала 2 роки в шухляді. За цей час кілька разів дзвонили балакучі приватбанківці та цікавились, чому я не користуюся карткою.

Термін дії картки добігав кінця. Продовжувати її не було жодного сенсу і я вирішив зайнятися її закриттям. І тут на мене чакав сюрприз - виявилося, що в мене борг. Я добре пам'ятав, що кілька баксів в мене там лишалося, ніяких більше операцій я не проводив, тому це було трохи несподівано.
Я попросив банкірів пояснити мені природу цього явища і виявилося, що кошти були зняті для виготовлення нової картки у зв'язку із закінченням терміну дії існуючої. Зняли грошей більше, ніж в мене лишалося на рахунку і так утворився борг. Я офігів - ось так просто, без мого відома і дозволу в мене з картки для чогось зняли гроші. Невже це нормальна практика?
Я написав заяву з проханням повернути кошти, бо робити нову картку не треба. Але коли за якийсь час, коли я знову прийшов до відділення, мені пояснили, що "все вияснилося" і гроші були зняті не на виготовлення нової, а за обслуговування існуючої протягом другого року. При тому, що все це я авансом оплатив ще при її замовленні. Але папери були складені так хитрожопо, що довести нічого не вдалося і довелося погашати той кількабаксовий борг.

Погасивши видуманий Приватом борг, попросив закрити мою картку та видати довідку, що вона знята з обслуговування. Картку закрили (але, бля, з цими чарівниками я ні в чому вже не впевнений), а ось довідку (платну! 30 грн!) видали лише про те, що на даний момент в мене перед банком немає боргів. На моє здивування, що мені потрібна зовсім не така довідка, відмахнулися, що це стандартна форма, а інших не передбачено. Суперечка з клерком ні до чого не привела - "Не переживайте, все буде нормально".
Взяв ту довідку, що дали, але якось неспокійно. Невже вони реально не видають довідок про зняття картки з обслуговування? Як таке взагалі можливо?

Ну і ще питання - а хто послугами якого банку користується? Які враження?

UPD. Раптово прийшла смс-ска від Приватбанку, що всі довідки відтепер - ура! - безкоштовні. Цікаве співпадіння.
Tags: лытдыбр, одного разу
Subscribe
Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 23 comments