alex_shutyuk (alex_shutyuk) wrote,
alex_shutyuk
alex_shutyuk

Підземелля


Часто можна почути думки, що в деякому місці для покращення дорожньої обстановки та підвищення безпеки пішоходів треба побудувати підземний перехід. Визнаю - колись я і сам часто так думав. Але під впливом прочитаних матеріалів на цю тему моя думка змінилася. Багато про це пише mymaster Антон Буслов - наприклад тут, та ось тут. Стосовно Львова свого часу про це писав nd_rosen - А нужен ли подземный переход?.
В Буслова проблематику описано дуже грунтовно - раджу почитати. Загалом суть в тому, що людині психологічно некомфортно опускатися під землю, а певним групам людей - інвалідам, мамам з колясками - важко чи просто неможливо. Багатьох це змушує або сидіти вдома або переходити дорогу по поверхні, наражаючись на небезпеку та прокльони водіїв.

До того ж підземний перехід це дорога та складна інженерна споруда. Її мало побудовати - треба ще підтримувати в належному стані. А з цим вже геть сутужно. В наших реаліях найбільш поширеними є два варіанти - підземні переходи або віддають в оренду комерсантам, які будують в них магазини, лишаючи кілька метрів для проходу. Або ж ними не займається ніхто - і вони поволі руйнуються, перетворюючись на темні бетонні каземати із запахом сечі.
Яскравий приклад другого варіанту - перехід біля львівського автобусного заводу. Колись його збудували, щоби пропустити величезний потік людей, який щодня валив на завод на роботу. Але після розвалу СРСР завод поступово прийшов у занепад, а з ним і перехід поруч. Після цієї зими сходи в ньому виглядають ось так.
Тут просто можна переламати ноги і зараз рятує хоча б те, що не слизько.


Коли все це вкривається льодом, стає зовсім не до сміху. Вибір не дуже хороший - або перебігати верхом, ризикуючи бути збитим машиною. Або випробувати долю та спробувати опуститися цими сходами, ризикуючи зламати руку чи ногу.


Враховуючи ще й відсутність освітлення, вояж через рівну та освітлену дорогу видається не таким вже й поганим варіантом.


Стосовно стану цього переходу було багато скарг мешканців, однак все впирається в юридичні моменти. Місто апелює до того, що перехід є на балансі заводу, а завод каже що в нього на ремонт переходу немає грошей. А перехід тим часом руйнується все більше, стающи все більш небезпечним.


Tags: пиздець, інфраструктура
Subscribe

  • Спільнокошт велопарковок

    Зараз розкажу вам про ще один актуальний спільнокошт. Якщо ви регулярно їздите містом на велосипеді, то мабуть стикалися із ситуацією, коли у…

  • Спільнокошт озеленення-2021 - є ідея

    Друзі, якщо ви скучили за спільнокоштами озеленення, то в мене є для вас хороша новина - ми знову збираємо гроші на висадку нових дерев. Важливо,…

  • Збираємо на заміну платана

    Думаю, ви пам'ятаєте прекрасні платани, яки ми завдяки спільнокошту посадили на проспекті Чорновола. Торік крайнє від залізничного мосту дерево…

Buy for 500 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 19 comments

  • Спільнокошт велопарковок

    Зараз розкажу вам про ще один актуальний спільнокошт. Якщо ви регулярно їздите містом на велосипеді, то мабуть стикалися із ситуацією, коли у…

  • Спільнокошт озеленення-2021 - є ідея

    Друзі, якщо ви скучили за спільнокоштами озеленення, то в мене є для вас хороша новина - ми знову збираємо гроші на висадку нових дерев. Важливо,…

  • Збираємо на заміну платана

    Думаю, ви пам'ятаєте прекрасні платани, яки ми завдяки спільнокошту посадили на проспекті Чорновола. Торік крайнє від залізничного мосту дерево…