alex_shutyuk


...in urbanity we trust...

пульс міських перевтілень


Сезонна обрізка
alex_shutyuk

Забув написати, що поки дозволяла погода, Микола Синютка з колегами провів сезонну підрізку наших спількокоштових дерев. Минулого разу він робив це навесні, але цього разу роботи суттєво прибавилося, бо у списку було вже понад 130 дерев. У цьому дописі фото процесу обрізки деяких із них.
Read more...Collapse )



Buy for 30 tokens
Buy promo for minimal price.

Страх невдачі, як мотивація?
alex_shutyuk

Читав якось розповідь про британську гоночну школу Джима Рассела, яка є одним із найкращих та найвідоміших закладів такого плану в світі, де щорічно сотні пілотів шліфують свої спортивні навички.
Однією з перших речей, якої там вчать, є те, що коли авто виходить з-під контролю, обов'язково потрібно продовжувати дивитися туди, куди ти маєш їхати, а не у сторону відбійників, у які ти боїшся врізатися. Суть проста - якщо завжди тримати у полі зору ціль, руки інстинктивно повертатимуть кермо так, щоби її досягти і ситуація має шанс виправитися. У іншому ж випадку ти просто перетворишся на бездіяльного спостерігача за своїм власним вильотом на узбіччя.

Подумалося, що цей принцип пасує і до повсякденного життя. Вирішення тієї ж задачі можна мотивувати позитивно (якщо ми зробимо це, то збільшимо наші прибутки / зробимо світ кращим / отримаємо визнання / здобудемо новий досвід / розширимо ринки збуту і т.д.), а можна і негативно (якщо ми це не зробимо - нам пиздець). Другий варіант подібний до їзди гоночною трасою, не відриваючи погляд від стін-відбійників довкола неї. Чи швидкою буде така їзда? Чи не окосіє пілот після кількох кіл такого змагання та чи доїде взагалі до фінішу?




Скорочений маршрут
alex_shutyuk

Свого часу, коли сихівська трамвайна лінія ще тільки проектувалася, я опинився серед активістів, яким показали проект і дали можливість висловити до нього свої зауваження. Тоді під час зустрічей у Львівавтодорі кожна ідея проходила крізь непросте протистояння між "це буде незручно" та "ДБН такого не дозволяє". Мало які пропозиції в результаті врахували, але одна з них таки дійшла до реалізації і тепер на практиці приносить користь Львівелектротрансу та його пасажирам. Мова про розворотне кільце біля Академії Мистецтв.
Read more...Collapse )


Повернення води
alex_shutyuk

Німецький Ляйпциг є прикладом міста, яке роками планомірно працює над поверненням втраченої колись води до свого пейзажу і сьогодні я хотів би трохи про це розказати.
Read more...Collapse )


Прогулянка Львовом 2005 року
alex_shutyuk

Буває, шукаєш одне, а знаходиш щось зовсім інше. Саме так я днями знайшов підбірку фотографій Львова, зроблених у грудні 2005 року. Цікаво переглядати їх та помічати, наскільки швидко зникли одні деталі та наскільки незмінними лишилися інші. Отож, підсідайте у машину часу та пристібайте ремені.
+45 фотоCollapse )


Ваш досвід використання площі Двірцевої
alex_shutyuk

Ви колись бували на площі перед львівським залізничним вокзалом? Чекали на трамвай? Намагалися знайти своє таксі на парковці? Тягнули валізу на колесиках по кривій бруківці поміж машинами?
Поділіться своїм досвідом, розкажіть свою історію. Вона може допомогти зробити площу зручнішою у майбутньому.



Як купити три трамваї за ціною 20 дорожніх знаків?
alex_shutyuk
Павло Сирватка проаналізував час проїзду час проїзду громадським транспортом цієї ділянки вул. Франка до та після реорганізації там схеми дорожнього руху та підготував цікавенну аналітику, яка дуже наочно показує навіщо потрібен пріоритет громадського транспорту та що він дає місту. Читати всім.
Далі його текст.


Як ви напевно знаєте, нещодавно на частині вулиці Франка заборонили рух всіх, хто не є автобусом, трамваєм чи оленем (схема нижче). Проте було багато скарг від водіїв та пасажирів авто, яким не зрозуміло, нащо ці всі зміни було робити.

Оскільки пройшов вже деякий час і всі звикли до нової схеми руху, давайте подивимося на вплив цих змін на те, що відслідковується міською статистикою, а саме на рух громадського транспорту.

Нова схема організації руху

Read more...Collapse )


Міні-кільце на Новому Львові
alex_shutyuk

Поміж позавчорашнім застряганням у ліфті зробив трохи фото нового міні-кільця на Новому Львові на перехресті вулиць Панаса Мирного, Тернопільської, Литвиненка та Угорської, проект якого розроблявся у ЛКП "Інститут просторового розвитку". Звісно, воно ще не завершене  -потрібно ще заасфальтувати велодоріжки, доробити благоустрій, розставити дорожні знаки та прибрати срач будівельне сміття. Зараз покажу, як перехрестя виглядає наразі.
Read more...Collapse )



Квест мимоволі. Як застрягнути у відкритому ліфті та вибратися з нього?
alex_shutyuk

Шукаючи разом з Павлом Сирваткою хорошу точку для зйомки на відео нового кільця на Новому Львові, несподівано став учасником справжнього квесту. Ліфт піднявся на останній дев'ятий поверх, двері відчинилися і відразу за ними ми побачили грати, зачинені на замок-колодку. Сам ліфт при цьому залишався стояти із відчиненими дверима та ніяк не реагував на натискання кнопок. При спробі відправити кабіну на інший поверх лише блимав світлодіод поряд і більше нічого не відбувалося. Натискання кнопки примусового закривання дверей теж ніяк не допомогло. На кнопку виклику диспетчера о 14:00 1 січня ніхто не відреагував. На довершення всього виявилося, що на поверсі триває ремонт і він зараз абсолютно безлюдний. Невже безвихідне становище?

Однак буквально за 5 хвилин ми вже були на волі. Як гадаєте, як нам це вдалося?


Звуки у громадському транспорті Львова: результати опитування
alex_shutyuk

Давайте під ялинку підіб'ємо підсумки опитування, що було присвячене озвучці львівського громадського транспорту і якраз днями перетнуло відмітку у 1000 заповнених анкет.

Анкета містила десяток запитань, покликаних скласти загальний портрет респондента та його ставлення до звукового наповнення громадського транспорту. Загалом з точки зору соціології для Львова репрезентативними вважаються опитування із 800 та більше відповідей, тому 1000+ це дуже непогано. Анкета протягом двох тижнів поширювалася на різних ресурсах із аудиторією дуже різних поглядів, тому, як на мене, результати є настільки об'єктивними, наскільки можна було досягнути цим інструментарієм.

Відразу уточню, що сам я не є працівником транспортної галузі і це опитування, звісно, є неофіційним. Просто мене, як людину, яка практично щодня користується громадським транспортом, давно цікавило ставлення інших людей до звукових оголошень, що лунають із салонних динаміків і чи сильно воно відрізняється від мого власного. Тепер картина трохи прояснилася.

Ознайомитися з результатамиCollapse )



?

Log in

No account? Create an account